joi, 1 decembrie 2011

Am vazut, mi-a placut, as purta!

             Acest articol ar putea fi unul foarte lung pentru ca in fiecare zi vad cate ceva ce imi place, insa am sa ma rezum la cele mai dragute piese vestimentare pe care le-am vazut in ultimul timp si care mi-au placut.
Sunt sigura ca toate patim la fel, pe oriunde mergem zarim ceva care ne atrage atenatia, cateva piese vestimentarefrumoase pe care l-am purta si noi. Tinand cond ca moda e schimbatoare, trebuie sa fim mereu atente la ce se poarta, la ce e in jurul nostru si de aceea consider ca e important sa observam tinutele persoanelor ce ne inconjoara si, de ce nu, ale vedetelor.
Acestea fiind spuse, vreau sa incep, in mod aleatoriu, cu unul din lucrurile ce le-am vazut in ultimul timp si pe care l-as purta:

1. Botine cu siret si talpa groasa

botine cu siret
Am vazut cateva persoane purtand astfel de botine si mi-au placut foarte mult. Au un aspect usor nonconformist, rock si se potrivesc perfect persoanelor mai ingraznete. Le-as purta cu o pereche de skinny jeans si o geaca de piele.

2. Inele cu flori din material

inel cu flori
Mi se par niste bijuterii perfecte pentru fetele tinere, pline de viata si vesele. As purta cu siguranta astfel de inele intrucat mi se par moderne si usor de asortat diferitelor tinute. Astfel de accesorii, din materiale textile, au devenit la moda. Florile din material textil se poarta atat ca brose, dar se pot pune si in par sau pentru a imbunatati aspectul unei genti.

3. Tinuta in stil rock purtata de Megan Fox

megan fox
Zilele acestea am vazut pe internet mai multe tinute purtate de Megan Fox si mi-au placut majoritatea, insa am ales doar una pentru acest articol. Tinuta este formata din skinny jeans negri, un top lenjer, sandale violet cu toc si geaca de piele. Actritei i se potriveste foarte bine tinuta, mi-a placut si as purta-o si eu.

4. Rochie cu tul

rochie eleganta cu tul
Acest model de rochie l-as purta la o iesire in club. Mi se pare frumoasa, procatoare dar nu vulgara si cred ca mi se potriveste chiar daca nu am acelasi corp ca si fata din imagine.

5. Volanele

rochita neagra
Oriunde am merge zarim mereu fete ce poarta volane. Indiferent daca sunt fuste, rochii sau chiar genti cu volane, acestea sunt in voga. Imi plac foarte mult volanele si cred ca ma avantajeaza. Fuste cu volane mai am, insa am vazut cateva rochii, genti si pantofi care mi-au placut foarte mult si le-as purta cu mare drag.
pantofi roz
model de geanta

Lista ar putea continua insa am sa ma opresc aici. Acestea sunt cateva dintre piesele vestimentare pe care le-am vazut, mi-au placut si le-as purta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu